martes, 17 de mayo de 2011

Anem sobrats de ritme !!

Com el programa de flaix fm, anem sobrats de ritme ... ja m'agradaria !!!

La veritat es que després de la cicloturista de remences em vaig sentir molt bé i aquesta setmana posterior també molt bones sensacions.

Per començar, dilluns vam anar a estirar cames. Després d'una jornada dura hem d'evitar que s'enroquin. Vam anar a fer coll de nori i de pas vam caçar a un "que no entrena mai" que entrenava d'estrangis amb un maillot de camuflatge jajaja. Ara ja t'en pots comprar un altre que aquest ja te'l coneixem !!! 50km per preparar-nos per l'endemà!


Dimarts pujada a Collformic !! No hi havia pujat encara amb la bici de carretera i xino xano sense forçar si es que es pot pujar a collformic sense forçar ... el vam coronar. A dalt barreta, quatre fotos i arriba l'Esteve. (No es que li hagués fotut palaco i vaig pujar escapat , sinò que vaig sortir abans perque jo pujo més lent i vam quedar que ja m'atraparia jajaj.) Baixada tranquil·la i desvio cap a la costa per anar a fer el Mortirolo! Vamossss. Aquí el tio pim pam a plat sense despentinar-se i jo com podia a tope de ppm però molt be, tenia bones cames!!




Dimecres no vaig poder sortir amb bici . Hisenda em va posar les piles, vaig anar a fer l'esborrany a Granollers amb cotxe i de pas em vaig fotre un cubanito a una bonissim gelateria que tinc fitxada.

Dijous les activitats extraescolars (si, podríem dir-ho així) no em van permetre sortir d'hora, ja pensava que no sortiria però quan tornava a casa a les 6 amb el cotxe vaig veure que les biodieselas anaven a fer el mortirolo per montseny. Jo encara havia de fer coses a casa i vaig sortir 30 min més tard. Vam quedar que les pillaria i el calenton va ser important. Vaig pujar a tope fins al desvio de la costa i allà les vaig enganxar !!! Marxando 3 barretes powerbar c2max de cockies and cream! Després com que vam pujar els 3 junts, vaig posar el plat i "que costés" i vaig fer-ho tot dret. No està mal!


Divendres descans ja que l'Esteve em va proposar una bona ruta per dissabte i era el moment de guardar forces!!


El dissabte el vaig començar malament... sona el despertador a les 5:20, merda! Som dissabte avui no havia de tocar ... resulta que tenia la data del mòvil malament ... En fi, ho arreglo ... Mitja volta i a les 7 ringggg. Ara si. Preparació i a les 8 a la rotonda d'en Pruna per començar la marxa..

Avui em porta a fer una volta per la conreria, ruta de 100km.

Xino xano anem tirant cap a la Roca per la C35. No hi ha massa trànsit això si de ciclistes en trobem un munt, nosaltres som 2 i ens creuem amb grups de més de 15! Quina petxoca que fan tot vestits "semblants" i nosaltres que semblem que ens haguem trobat pel camí, un amb la roba de Salicru (vermella) i l'altre del TBM (groga) jajaja.

A la Roca agafem direcció Vilanova i Vallromanes on fem el primer portet de 2km. Molt maco tant la pujada com la baixada per Alella, em recorda Collsacreu ... suposo que al ser un poble costaner ajuda ... Baixada direcció al Masnou i arribem a la NII on tirem direcció Montgat. Aquí pit stop al restaurant Sant Jordi. No el vam trobar per casualitat no ... l'Esteve i el 10 ciclistes que hi havia el coneixien perfectament. Molt ben atesos, oi? Ufff !!! El veranito ... jajaja !!



Vam esmorzar a la tarrasseta per tal de controlar les bicis, que no vingui algun "listo" i tinguem algun susto !!


Aquesta xistorra, full carbohidrats per pujar a la Conreria eh? xDD


Jo em vaig demanar un entrepà de llom que juntament amb la coke van ser el meu combustible per la tornada.


Una hora entaulats, i ara san tornem-hi. La "putada" es que ara va tot cara amunt .. Jo no em conec la zona i al sortir del restaurant li dic a l'Esteve que m'avisi quan començi el port per posar el lap. Em diu si vols posa'l ja perquè pujar al poble aquest es pitjor que el port ... Jajaj tenia raó!

Rampes del 10 i 12% a dins del poble de Tiana. (Es el que té els pobles de costa, ho se) però després d'esmorzar es fa més dur ...


Bueno anem pujant i arribem al principi del port. La Conreria. 2.50km que pujem a bon ritme. Molt bé, i molt boniques les vistes. Un altre Collsacreu, n'està plegat !!!

Baixada cap a Capsentelles i Montornés per tornar cap a la Roca on en ves de tornar per la C35 decidim fer el coll de Parpers. Pujem molt lleugers a 22km/h la majoria dels trams, al final i després d'augmentar una mica el ritme, l'Esteve l'aguanta i jo vaig caient ... barreta a la baixada i cap a Dosrius en direcció a fer Bordoi. Últim portet de la sortida. Aquest normalment se m'entravessa bastant fer-lo des de Dosrius i amb 80km a sobre pues m'ho prenc amb calma... Començo molt suau i al troç de baixadeta que fa travessar el pont m'animo una mica i poso el plat. Apreto una mica, m'aixeco i surto ràpid cap amunt. L'Esteve s'ho mira i deu pensar ... ja petaràs jaja. Ell també posa el plat i va pujant mentrestant a mi la pujada se'm comença a fer llaaaaaarga, no acabo de trobar el desarrollo adecuat i pum! Peto com un aglà, em desinflo com un globus i em passa l'Esteve i se'n va. adeeeeeeeeeeeeeeu. Ens veiem a la baixada jajaja

Un cop baixem, recupero forces i tirem cap a Llinars per dins, per evitar el màxim la C35.

Al arribada a Sant Celoni, merescut gelat a la Jijonenca després de 4hores pedalant i + de100km a les cames!! Això si excelent aventura que m'agradaria repetir cada dissabte!





Diumenge una horeta estirant cames amb BTT amb la mare per Onzinelles.
I que no pari la festa.

Des de Terra de Remences estic molt animat. No tinc cap cicloturista a la vista però m'agradaria fer-ne alguna. No estic preparat per fer 150 i 170km però la versió curta d'alguna marxa guapa si que m'agradaria fer.


Alguna proposta?
Salutttttt

9 comentarios:

  1. Tu segueix aixi i les pujades als ports sera bufar i fer ampolles.

    salut i força a les cames

    ResponderEliminar
  2. Ostres Jordi... i aixó que ningú entrena..... només puc felicitar-te pel ritme de sortides que portes i aprofito x agraïr-te tots els ànims que m'has estat enviant. Cuidat i PEDALA!!!

    ResponderEliminar
  3. Avui http://connect.garmin.com/activity/86273973 buff estic valdat i encara he d'anar a jugar a Futbol Sala a les 11 ! Esperem no pendre mal ...

    Nika! Ets tot un exemple de superació :)
    Un petó.

    Miquelangel estavem junts a la sortida i et vaig veure pujar capsacosta, va anar tot be no?

    ResponderEliminar
  4. Q miedo me estais dandooooo... pedazo rutas os marcais..

    Y las fotos de la camarera que?.....
    besos

    ResponderEliminar
  5. Bones companys ...
    Veig que esteu ben enganxats a la "flaca", Jordi ja t'ho vaig avisar ... Que això crea addicció!!! jajaja
    M'alegro que l'experiència t'hagi estat satisfactòria ... Si no faig nosa, igual em sumo a vosaltres en alguna sortida...
    Salut i força... Que apreten!!!

    ResponderEliminar
  6. Bones Trekman! I tant que m'ha enganxat, molta gent em diu que si he fet una cicloturista que ja he llepat, que no tinc volta enrere jajaja.

    El dissabte que tinguem algo programat, em passo pel vostre blog i t'ho comunico per si et vols venir! O agreguem al faceook i t'ho dic per alla (Jordi Prat Mir).

    Salut!

    ResponderEliminar
  7. Bona tarda Jordi ...
    Sóc una "cabra" molt reservada, per això del facebook!!! jajaja
    Però em pots deixar l'avís al blog.
    Us volia dir, que estem preparant la sortida amb la "flaca" a Montserrat ... L'any passat ja la vam fer, i va ser una pasada!!!
    Potser us ve de gust l'aventura... Està prevista per al 18 juny. Segueix el blog i ja ens comentes alguna cosa ... Ciao

    Salut i força ... Que apretan!!!

    ResponderEliminar
  8. El sant celoni i va cada any a Montserrat! Es la mateixa??

    Aquell dia es la quebranta...

    Jordi no et deixis enganyar!! Son cap a 200 km!!

    ResponderEliminar
  9. Hola Esteve...
    Ja la tinc present la del C.C... Si puc també!!!
    Nosaltres en fem una a un ritme una mica mes suau... L'any pasat van sortir 170 kms.
    Pero de bon fer...
    Ens veiem máquina!

    ResponderEliminar