viernes, 6 de mayo de 2011

Preparant Remences

Gairebé un mes sense actualitzar el blog ... quan de temps ... prometo escriure més !!

Amb més o menys entreno en plantem al mes de maig, mes de les cicloturistes i marxes de llarg recorregut juntament amb el juny. Personalment només estic inscrit a Terra de Remences que es portarà a terme aquest cap de setmana, el 8 de maig.
El problema dels lligaments ja es aigua passada i ara només em puteja el poc entreno o la poca preparació que porto que hem faran fer la curta ja que si fes la llarga no podria tornar a escriure al blog ja que quedaria tiesso jaja. Aquests 95km em serviran molt i quan la penya ja estigui de la preparacio de la QH podré sortir amb el grup a estirar cames i a esmorzar, que es realment la essencia del ciclisme !!

Aquestes darreres setmanes he estat entrenant uns 3 dies per setmana a una mitja de 60/70 km més o menys a un ritme constant. Ahir que vaig sortir amb l'Esteve i en Monrabà en l'últim entreno vam fer uns 80km a una mitja de 30km/h, tot i el vent em vaig sentir molt bé i estic molt confiat de cara a diumenge. La idea serà anar a un ritme constant que ens permeti rodar alegres però parant als avituallaments a disfrutar jajaj. M'han parlat molt bé de l'organització de la cursa, de les magnífiques vistes, del càtering i no vaig a fer un tiempazo ni a posar-me a prova per enlloc, el 2011 serà el meu primer contacte amb la "flaca", vaig a disfrutar a tope de tots els llocs als quals m'inscrigui i participi.

Com comentava a una entrada anterior em vaig anar a fer el BG FIT. Estic molt content ja que vaig fer petits canvis que han portat molt bons resultats. Variació del recorregut del sillin, alçada i inclinació del mateix, alçada de la potència, endarreriment de les cales, etc són unes quantes de les modis que vaig fer. A part un pla específic d'estiraments i una mitjons de compressió per millorar la circulació i compensar la meva vida laboral sedentària (Informatic) son els complements ideals. En referencia a l'adormiment de la zona genital que tant puteja vam veure que porto un sillin de 130mm i necessito un de 143mm amb la obertura perineal. Ahir mateix em va arribar el nou que instalaré aquest cap de setmana i probaré a Remences.



Demà dissabte marxem cap allà al migdia. A la tarda anirem a estirar una mica les cames per allà, recollida de dorsals i descansar a l'hotel. Diumenge llevar-se tranquil·lament, esmorazar i baixar amb bicicleta fins a la sortida.

Espero que surti un cap de setmana rodó i pugui coincidir amb molts de vosaltres que se que també hi aneu. Molta sort a tothom i estarem aquí a la tornada per explicar com ha anat.

Salut i gassss

1 comentario:

  1. Com es deia a la peli de Airbag "profesional...muy profesional".
    Que tingue-ho sort demà amb el temps i disfrute-ho al maxim del recorregut, encara que fagis la curta

    ResponderEliminar