domingo, 5 de septiembre de 2010

La Cebrianenca 2010

Dissabte vam quedar amb en Pau per carregar les bicis, estrenava la Thule i no volia deixar-ho per l’última dia, volia evitar qualsevol contratemps. Realment quin gran invent, molt fàcil i segur de transportar, de totes maneres el que falla sense dubte es el cotxe ... massa baix i toco a terra fins i tot a les bandes sonores que posen per no córrer... en fi, tothom ha passat una època macarra no? xDD
Quedem a les 7 a casa per marxar cap a Sant Cebrià, realment des de Palau no hi ha molt però el fet de no saber exactament on és i sobretot no tenir l’inscripció feta doncs sempre val més prendre-s’ho amb calma. Havíem quedat a les El cabres del Montnegre al Ferrer però com que anàvem una mica tard hem decidit anar directe.





Una mica abans de les 8 arribem al camp de futbol on es donarà lloc la sortida, arribem perfecte, no hi ha massa pitote i quan anem a fer la inscripció, en pau agafa els 5€ (no porta res més) i jo vaig a la maleta, aquí no hi ha cartera, aquí tampoc, “ai Pau que m’he deixat la cartera” (dic amb un tó irònic, no m’ho crec ni jo, saps?), la busco una mica més i tampoc. Em començo a posar nerviós i la puta cartera no apareix per enlloc, no hi ha res més per mirar. SIN SENTIDO !!!! Me l’he deixat a casa i això que al matí hi he posat 10€ pel que pugui ser, no sense !! Per sort en Pau a part de portar 5€ porta la targeta de crèdit la qual cosa vol dir que ja podem anar cagant llets al mig del poble i preguntar per una caixa. Així ho fem, mare de deu, el que no em passi a mi jajajaja. Anant cap a la caixa ens paren uns cotxes i ens pregunten per la cursa i els hi indico que s’han passat, enrere i al semàfor a la dreta. Eren els Cabres!!! Ells no saben qui soc i millor perquè pensaran vaja inútil jajaja. Un cop feta la patejada interessant arribem a la caixa i traiem pasta per pagar la inscripció i tornem enrere. Ens passem per la taula pillem el dorsal i sorpresa Els Cabres !! Ens presentem ja que ens coneixem del blog i d’alguna pedalada però no amb tots.

Foto de rigor.


Son les 8:20 i la sortida es a les 9 amb lo qual anem cap al cotxe a vestir-nos, pillar la bici, el casc i tot els artilugis per evitar qualsevol contratemps. En Pau torna a esmorzar, es veu que amb els espaguettis que s’ha fet al matí no n’ha tingut prou, la mare que el va parir, sin sentido xDDD i jo amb la panxa buida! Intento jalar algo però faig fail com de costum, tocarà anar amb les reserves.






Abans de marxar miro si ho tinc tot, i no, em falten les ulleres, hòstia que me les he deixat, “ah no, les he posat a la butxaca petita de la motxilla penso” obro la cremallera i no em surt la cartera? Jajaja sin sentido, en algú em volia matar oi Pau?
Un cop a la sortida, fem la foto de rigor i a les 8:45 es tanquen les incripcions. Un total de 400 participants, no està mal. A les 9 puntualment, es donen les directrius de la cursa i som-hi! Comencem que això el vol tothom.



Sant Cebrià com tots els pobles costers de pla en té més ben poc i per tant es preveu un rompepiernas constant i de seguida ho comprovem. No portàvem ni un km, ni temps a escalfar i pujadaaaaaaa però quan parlo de pujada parlo d’un desnivell del 15% +o- amb lo qual això es una sortida sense estirar comporta que la gent de menys nivell que portes a davant fa molt tap i provoca caigudes/baixades de la bici i l’emprenyament dels riders. No ho dic per mi però algú per darrera ja renegava. Calma que acabem de començar però la gent sembla en Contador. Amb paciència anem pujant i cadascú es va situant al seu lloc, es el que té la pujada.
Pots escollir entre fer una ruta curta de 17km i 600m de desnivell o la llarga d’uns 32k i uns 1300m de desnivell. Conec a força gent que estava inscrit a la llarga i finalment ha fet la curta perquè el desviament estava posat en un lloc on deu ni do el que ja havíem pujat i el desvio de la curta baixava i el de la llarga hi havia una pujada de por xDDD. Jo tenia previst fer la llarga i així ho he fet, sense dubtar, enfila que t’enfilaràs. A la primera pujada passo sense adonar-me a en Paco d’Els Cabres i llavors mentre continuem pujant sento Jordiii, primer no em giro però no hi ha massa gent al voltant amb lo qual potser si que es a mi. Em giro i a la que es posa a la meva alçada anem plegats. En aquestes curses normalment la gran majoria de traçat vas sol amb lo qual tenir algú del teu nivell s’agraeix perquè els km’s es fan més amens. Semblava que sí, anàvem força bé amb lo qual era una gran alegria. La seva colla també s’ha dividit, en portem 2 davant i uns quants darrera que més tard ens adonarem que juntament amb en Pau han fet la curta. (Això es perquè el desvio està a mal lloc, que t’ho dic jo xDDD).
Amb en Paco anem fent, pujadetes i baixadetes, de pla ben poc però bueno tinc bones sensacions. Tot i haver fet ahir altres 30km per la pista del Montnegre, estic responent força bé i estic content. Arribem al primer avituallament i pregunto si parem o continuem, parem. Ens fotem un got d’aigua i un tros de taronja i continuem. Critica constructiva!!! Els avituallaments una mica escarransits! Crec que faltava algo més de sòlit i líquid després de tant esforç va millor cocacola que aigua (que d’això en portes al bidó). Després d’un minutet d’avituallament continuem per una baixada tècnica o més tard ens enterem que algú ha pres mal, s’ha fotut de cap i ha anat a l’hospital (espero que estiguis bé company!).
Cap al km15 un noi ens indica que recte tot i que veiem gent que fa la llarga i ens venen de cara, diguem que anem a fer una volta, ens en tenen alguna de preparada. 5km de volta amb unes pujades que “paqué” per arribar a una trialera que deu ni do, jo que no soc gaire amant d’aquestes baixades no ho tenia gaire clar. El corriol/trialera estava molt guapo, molt estret, gairebé ni la roda passava, l’havies de clavar a la rodera i a vegades els pedals els enganxaves amb les arrels, i ostia al ombros amb els arbres mare de deu, que s’acabi ja xDD. Al final he baixat força bé pel meu nivell... jajaja quan tornàvem ens trobem ciclistes de cara, de totes maneres ara son ells els que els hi queda tot allò jiji. Cap al km24 altre pujadeta interessant de desnivell 15-20, em vaig quedant una mica enrere però em foto una barreta ja que a l’estómac no hi duc res ja, d’aigua ben sec i la barreta sola no baixa tot i que ho intento. Arribem al capdamunt de la pujada i ohh que bé, el segon avituallament !!! Tot i que repeteixo el que he dit anteriorment, amb un tros de llimona i aigua no anem enlloc, els avituallament estaven estratègicament molt ben situats i aquí ho pogut omplir el bidó. Amb en Paco ens dopem, ens fotem un powergel per tal d’afrontar els últims 10km amb alegria jajaja. Ànims ens queda poc, una baixada llarga amb força desnivell i llavors una pujada tècnica i altre cop baixada cap al camp de futbol.
Fem la baixada sense problemes i ens enfilem cap a la pujada tècnica, deu ni do. Uns corriols estrets, ben cuidats això si però que encadenàvem pujades del 24 i 28%. No ho pujava ni cristo, batidora i amunt, troços a peu troços batidora. Si algú se l’ha fet sencera olé sus webos però jo després dels 1000m de desnivell i els casi 28km ja no podia més. Així que emputxem la bici i anem pujant! A la que podem tornem a enfilar i arribem a dalt ara ja sí només queda baixar. La baixada es per un lloc que no sabria definir, com una mena de camps i deixalleries tot pel mig, el camí no es veia massa, fins que arribem a l’asfalt i alegria, tornem a ser a Sant Cebrià, la policia ens deixa passar i planajem una mica fins arribar a una baixada on hi ha el fotògraf. Fem posse i avall jajaja, a saber amb la cara que sortim amb aquell patiment que dúiem a sobre. Mini pujadeta i ja som al camp de futbol. Total 2h 52’ casi 32km i + de 1200m de desnivell.
Allà ens trobem amb la resta de Cabres que han fet la curta i en Pau que fa 1h que s’espera i ja té la buti als peus xD. Pues jo entrego el dorsal, em donen una camiseta tècnica força xula tot i que a jutjar per la samarreta sembla que la marxa hagi estat a peu i no amb bici xD.
Vaig a buscar la buti i la cardo per terra, estic fent pols i no m’aguanto dret xD. En pillo una altre i me la foto amb una gana impressionant XDDD. A les 12:30 tornem cap a casa i en Pau que no té remei al matí s’havia portat el banyador jajaja i es fot un xapu a la piscina sin sentido! La pròxima vegada que a una pedalada facis la curta no et deixo banyar que t’has cregut !!!!

A la que surtin els temps oficials i la foto que ens han fet ho afegiré.
Si en Pau em passa la ruta curta tb la pujarem a cicloide i l'afegirem.

Perfil.



Track



Felicitar als Jabali Bikers per la gran organitzaió i traçat organitzat. Només a millorar una mica els avituallaments però sencillament molt bé, no es troben curses com aquestes. Gran treball amics!!

FOTOS













Els dia 27 em volen enganxar per anar a fer la Salenika però no se jo... amb 30km he quedat fet pols, segur q no son 100km tant durs però no se pas si ho podré aguantar... veurem com van els entrenos fins llavors.

Salut !!!

3 comentarios:

  1. Força be la pedalada, l'únic a millorar els avituallaments (tot i que pels 5euros que costava la pedalada no crec que es pugui demanar mes) i fer la sortida una mica abans, que amb un dia com avui a les 11 el sol ha era insoportable.
    A part d'aixó, dir que jo no he fet la curta, he començat la llarga, i quan al arribar al primer avituallament ja no els hi quedava res, ens han enviat directament al segon, i com que ja apretava la calor, he decidit canviar a la curta desde allà, amb lo que he fet els 17km amb 600 de desnivell, en comptes dels 15 i 400 de la curta

    ResponderEliminar
  2. Bona nit Companys!!!
    excel.lent cronica, acabo de llegir i torno a reviure la ruta... Realment va ser un plaer compartir la "pedalada" amb tu...

    Ah!! ja ets pots preparar per la Selenica, que si has superat aquesta prova, la Selenica esta al teu abast... anim. i ja ens tornarem a veure.

    ResponderEliminar
  3. No se si faré la selenika o no però la veritat es que tinc ganes de provar-ho i si no l'acabo almeny dir que ho he intentat.
    La veritat es que se'm va fer amena la cursa, el fet de no anar sol ajudar eh? jeje
    Ja ens veure'm pel Montnegre!

    ResponderEliminar