martes, 22 de marzo de 2011

La primavera la roda altera...

Resum setmanal de com van han anat passant els dies posteriors dels aiguats de la setmana passada... mica en mica anem sortint tot i les dificultats.... algú m'està putejant i no vol que surti !!

Dijous sembla que el sol es va fer un lloc d'entre els núvols i per fi vam poder sortir una mica. Es nota que feia dies que la gent no sortia, molt moviment a les carreteres ... això que ningú mai entrena !!!! 55km per començar a rodar una mica fent Bordoi.


Divendres vaig decidir sortir amb BTT amb les biodieselas. Ufff... terreny molt pesat pel montnegre amb sorpresa final i es que un afluent del Tordera que mai hi passa aigua ens va putejar el màxim i vam haver de fer varis km's enrere per poder atravessar-lo de la següent forma ...



Tots sense problemes, (alguns amb més que altres, oi?) i cap a casa hi falta gent.
Uns 30km aprox i una vota "diferent" a lo que estan acostumades. Per la setmana següent tinc una altre "rutiya" preparada!!!

Dissabte vaig sortir amb l'Albert que té mal al gonoll i es volia provar. La meva idea era com sempre fer una cinquantena de km's i tot i que vam tornar d'hora gairebé ens van sortir.

Vam anar cap a Vilamajor direcció cànoves i baixar per Cardedeu ... es va resentir de les molèsties i vam tornar cap a casa. Hauria d'haver fet un Mortirolo en tornant però al fer un pit-stop a casa la iaia i xerrar una estona vaig agafar fred i després la mandre se'm va fotre ... xDD

Diumenge cames cansades i decidim descansar i anar a pendre algo tot i que a priori era fer una volteta per Norri i "provar" el "Petit Marie Blanque" per allò d'estirar cames i tal ...
Al final vam fer algo més productiu i va ser agafar hotel per quan anem a Remences. Així hi anem el dia 7 de tranquis, a la tarda recollim dorsals i descansem com deu mana ... diumenge al matí esmorzem i baixem amb la tranquilitat. Andres, ja quedarem !


Dilluns, la primavera la roda altera. Ufff ... x on començo?
Com que no vam sortir diumenge, dilluns teníem ganes de rodar una mica i en Monrabà em va enviar un mail per anar a Tordera amb en Joan Garcia. Em va semblar correcte la idea i ens vam posar en ello. A les 15:30 sortiem de l'altrium en direcció Hostalric amb un vent força interessant. Fem la C35 amb algun que altre relleu... jo no hi participo tant que em cremo en 0, jaja, vaig allà amagat xupant roda jajaj.
Arribem a l'alçada de la Tybor i enfilem direccio Tordera, em poso una mica davant i comença una pujadeta (el pont de creuar l'autopista), vaig perdent potència i en Joan G em passa a tope, està fort el cabron, en Jordi Monrabà també em passa però es queda amb mi, no força gaire ja que dissabte va fer 130km i encara va tou xDDD En Joan marxa i ens espera més endevant, per postres ens menjem el semàfor ... au parat. Al començar el descens, atrapem i passem en Joan i es posa a roda i arribem fins a Tordera.
Ara no n'estic segur però diria que a Tordera no hi havia anat si no era un diumenge a mercat. Mira per on, ara ja no ho puc dir ... Travessem el poble i el riu i enfilem la carretera per tornar per Massanet. Comença una mica de baixada, m'animo i em poso a davant a tirar, ve la curva i uffffff repechon tremendo jajaj. Risas varies i mica en mica anem pujant... com es nota que no em conec la carretera els cabrons com reien. Vaig pujant i em sento bé, accelero una mica el ritme i al cap d'una estona en Joan em diu que afluixi que en Monrabà s'ha quedat i tan que afluixaré perquè al instant sento un zas zas zas zas molt raro ... vaig perdent potència i apreto per parar en un desvio i no al mig de la carretera.
Comença l'odissea per canviar la coberta i al ser molt més gruixuda que les normals per poder anar pel cami de carro on visc pues costa molt més de treure i sinó pregunteu-li a en Monrabà.
Veiem un petit tall a la coberta, no molt profund però lo suficient per putejar-me la ruta... amb dificultats la canviem i sembla que tot quedarà en un no res. Prosseguim la marxa i no portàvem ni un km, a l'alçada de Mas Altaba i noto que he tornat a punxar però ara amb un soroll molt fort a la roda del darrera, vaig últim, freno força en sec i al cap d'un moment carda un pet espectacular, res a envejar a un petar de les falles de València i la roda queda trabada. Em podia haver cardat una òstia de campionat però per sort he frenat a temps.
Així es com ha quedat la càmera en questió.

Per flipar. Allà ja em rendeixo, a més a més he anat a punxar al costat d'una senyoreta d'aquelles de la sombrilla que tant freqüentejen la zona. Truco a casa per tal que hem vinguin a buscar i res... truco al mòbil de la mami i resulta que han anat a fer la vosta amb la sister i se l'han cardat, ole tú ! Resulta que amb el terreny tou, ha encal·lat malament i la pedra del devant se l'ha petat jajaj vaya dia !
Al final amb paciència en Monrabà em deixa una càmera més i probem de tornar-la a canviar ... tinc 0 esperances de que funcioni però es el que hi ha, estic molt lluny de casa i tot el que guanyi pues puta mare. La canviem i al inflar-la a tope, es blinca una mica el pitorro i no hi podem posar el tap perquè es desinfa, en fi, lo que faltava...
Tornem a reempendre la marxa i vaig una mica cagat perquè se que en qualsevol moment tornarà a fer fallida i com més depressa vagi pitjor. De moment sembla que aguanta arribem a la Tybor i enfilem 35 cap a Sant Celoni. Per dins penso, cada vegada estic més a prop de casa, em poso a roda i a 30km/h anem tornant cap a casa, inclús m'animo a posar-me a davant i com que quan sempre em poso a tirar passa algo pues obviament ara no serà una excepció. Just 200m abans d'arribar a la Repsol de l'entrada de Riells el maleït sssssssssssssss , he tornat a punxar :(
Ara però estic molt més aprop, deu ni do lo que ha aguantat.
Els hi dic als companys que tirin que se'ls hi farà fosc, que jo m'esperaré a la benzinera fins que em vinguin a buscar. Això ho fan, ens acomiadem i jo vaig caminant pel voral mentres truco a casa i li dic al meu pare que em vingui a buscar que m'he quedat tirat. Al arribar a la benzinera faré l'obra del dia i es que una tia volia inflar la seva bici de passeig a la benzinera i com que no tenia l'adaptador a vàlvula petita, failcopter. Se li ha desinflat del tot. Així que agafo la manxa i em poso "manos a la obra". Li deixo les rodes a "tope de power" mentres jo marxo amb la meva rebentada x tot arreu i amb les càmares de collarets. A cap d'una estona em venen a buscar i aquí acaba la meva "gran" sortida del dilluns.
Dijous tornaré a sortir, no us perdeu el proper post ja que no he canviat la coberta, m'han dit que amb un parche de fibres queda com nova, j3 ! Segur que torno a punxar xDDD
Salut i bona setmana que ja ha arribat la primavera i la setmana vinent amb la hora canviada això ja serà una altre cosa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario