lunes, 7 de marzo de 2011

Mica en mica ens anem posant en forma

Primera setmana d'entrenos i primera bogeria.

Divendres vaig sortir amb l'Esteve i vam anar planejar una mica cap a llinar, st antoni arribant fins a cànoves i samalús, baixant per marata, cardedeu, llinars i el troç de c35 fins a casa. El dia no acompanyava massa, plovia, feia fred i vaig punxar al km2. Be, no? Primer sortida mig en serio i la roda ha aguantat 2km xDDD
Bueno la vam canviar i vam prosseguir la marxa, tot molt be, excepte jo que anava una mica al límit i això que anàvem a estirar cames. Ja se sap, la inactivitat passa factura ...

Dissabte vam fer repòs i vam anar a animar el Barça al camp. Vaya bluf de partit, però bueno lo important eren els 3 punts i ho vam aconseguir, a 10 punts si dorm molt bé. Abans d'anar a dormir una trucada tentadora, l'Andres que vol anar a fer una volta diumenge i si l'acompanyo. No m'ho penso i li dic que si, ja ens disfrassarem l'any que ve xDDD

Diumenge: Qui dia més maco !!! Vam quedar a les 11 ja que els 2 vam anar a dormir tardet i era un dia super agradable per sortir amb lo qual vam agafar les burres i gas cap a llinars a coronar el meu primer Bordoi.



El vaig coronar força bé, m'havian parlat tant d'ell que tenia unes sensacions molt diferents, nose m'esperava una altre cosa potser per això vaig pujar tant alegre.

Per aquest tram vam trobar molts, moltíssims ciclistes, que us he d'explicar, debeu tenir els ous pelats de fer-ho. Vam pujar per collet (era així Esteve? ara dubto, estic entre collet i parpers... xDDD) i vam sortir a la rotonda de cardedeu. El vam travessar i quin suplici, entre els semàfors i l'olor de pollastre a l'ast m'estava entrant una gana que uffff, qualsevol pedalava xD Un cop al desvio de cànoves vam tirar cap a St Pere i després St Antoni on els diumenge fan mercat i a que no sabeu que hi havia? Un parada on no paraven de rodar pollastres jajaja La setmana vinent porto 10 euros i la motxilla !!!

Al tornar, mentre xerràvem em va mig convèncer de que m'apuntés a Terra de Remences, que es una cicloturista molt ben organitzada, de lo millor del territori espanyol, i quan vaig arribar a casa i vaig veure que xapaven als 3000 incrits i ja en portaven 2500 no vaig tenir opció. M'hi vaig inscriure argh !!!

Et confirmem que estàs inscrit en la marxa d'enguany, seguiràs l'intinerari de 95 Km amb el dorsal Nº: 2050

Que us pensàveu que m'inscriuria a la llarga? No teniu fe xDD
Ja estaré content si arribo amb condicions de fer les 97km i m'ho passo bé, serà la meva primera cicloturista. Si em veieu, aparteu-vos! ;)

Dilluns: Enredada del colega guay, del estirador de cames nº1. A la feina ... Jordi vols venir aquesta tarda amb bici? Pujarem a Santa Fe de TRANQUIS, juaaaaaass. No cola no? Pues jo m'ho creia... Després de fer 160km amb els QH en Monrabà havia d'estirar cames i que millor que pujar a Santa Fe.
Hem pujat a un ritme constant no molt ràpid però tampoc a pas de tortuga, jo necesito rodar i quan erem a la rotonda de Mosqueroles ja em fotien mal les cames però gas i amunt. Mentre pujàvem molts cotxes baixant i clar, avui era festa a Barna amb lo qual molts "pixes" han aprofitat el finde per tocar neu, baixàven molt relaxats això si, l'home conduia i la dona dormint al costat, quin fart de riure jaja. 1h 45' i som al desvio del Turó. A les Antenes l'Ignasi i companyia s'abrigaven a punt de baixar, com mola no? Aquí ningú mai entrena, JA! Han baixat tots 4 per Fontmartina i Mortirolo follats, bueno jo al meu ritme ... total uns 50km amb 1200m de desnivell i una bona trinxada de cames ...

Sort que demà no em deixo enredar. A la tarda la obligació de cada dimarts i després...



A animar tothom !!!!
Salut i bona setmana.

No hay comentarios:

Publicar un comentario