lunes, 15 de marzo de 2010

Accidentada sortida 15/03/10

Avui hem sortit 4, Esteve, Monrabà, "Buti" i jo. Jo la veritat es que tinc les cames força carregades de la setmana anterior, el descansar demà m'anirà bé. Fotia un sol i un dia espectacular i hem sortit a les 4 de la tarda. Hem passat per davant de casa d'en Pau (que ens ha vist xD) i hem pujat la serra llarga a bon ritme. Un cop arribat a la carretera hem decidit pujar una mica més anant cap a Sant Elies. No hi hem anat mai amb l'Esteve i ens picava la curiositat de si realment es tan dur. Un cop hem pujat 2 o 3 km amb bastant desnivell hem pensat q era millor tornar avall ja que encara quedava una miqueta i es feia tard. Tornant per Can Cortes han començat les aventures ... En Monrabà ha fotut un llantassu amb una pedra i ha punxat, al canviar la càmera i inflar-la amb la bomba d’aire comprimit algo ha fallat q l’ha com rebentat i fail no en teníem més. A priori la meva càmera i la de l’Esteve són del mateix diàmetre i amplada q la seva amb lo qual la podria haver aprofitat però clar .. falta portar-les xDDDD
Ha trucat a la dona i goes, l’ha anat a buscar amb lo qual nosaltres hem tirat avall i 1km més avall jo em notava algo estrany darrera, efectivament la roda estava perdent pressió i em temia el pitjor. Hem parat un moment, li he fotut a la manxa però fail, AOE CAGAO la puta manxa dels cullons no infla una puta merda, sort d’en Buti que portava una bombona d’aire i l’he pogut inflar perquè si es per l’Esteve l’inflo amb la bufera, el del que el va pelar !! Un cop inflada m’he donat manyes de baixar a tota ostia cap a casa i ha aguantat prou bé. Ara em toca canviar la càmera i tenir la bici a punt per dimecres. Demà l’Esteve anirà al Donda a comprar i no sortirem més sense eines, no es pot anar així pel món, hem tingut massa avisos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario