sábado, 20 de marzo de 2010

Crònica de la sortida dels Biodiesel 20/03/10.

Sortida a la hora turbo (9am), com sempre quedem al Ferrer i fem el cafetó per això de cremar millor les calories. El dia anterior l'Esteve i jo havíem anar a fet una pachanga de futbol a Sant Celoni i jo almenys estava rebentat, molt mal als quàdriceps i agulletes a totes arreu de les cames en general, no es el mateix anar amb bici q jugar a futbol i la falta de pràctica es nota. Per tant com gairebé sempre farem una sortida per estirar les cames, anar a fer un bon esmorzar i tornar cap a casa. Algo planer i al migdia a casa a veure el Zona Zapping. També com gairebé sempre no es veritat, oi que no Pau?
Avui la ruta en porta cap a Sant Martí del Montnegre, Olzinelles i finalment Vallgorguina on hem esmorzat a la hípica. En un tram ens hem trobat moltíssim arbres al mig del camí i que bonament hem anat apartant tot esperant en Pau que fes la "pujadeta", meitat a peu i meitat amb bici hem arribat a l'altre costat de la carretera. La ruta ha discorregut sense cap contratemps important i hem arribat a la Hípica a les 11:30. Ens hem fotut les botes (quan l'Andres em passi les fotos les penjaré) i llavors hem sortit ben farts xDDD.
A la tornada hem passat pel Dolmen tot ampliant la nostre cultura general. Després de coronar el cim i plantar la bandera "Biodiesel Land" hem tornar per pista fins sortir a la carretera general, a l'alçada de la llenya al vado (On es posa la puta vamos, que per cert hi era). Hem fet aquell troçet fins al altrium per carretera i després hem arribat altre cop al punt de sortida per darrera al cotxenet on al Ferrer ens hem tornat a separar.
Al final 2 hores de pedalada i uns 30km aproximadament.







La setmana que ve, dissatbe o diumenge hi ha rumors d'un Sant Elies/Polell amb esmorzada a Can Coca, fins llavors bona setmana companys!

3 comentarios:

  1. Ke way tiu... no puc llegir les cròniques perquè després vaig amb tot el monu a sobre... i aquesta setmana "SI" no puc agafar la bici... però wueno em motiva la opció de que postser diumenge anem a St.Elies perquè jo ja estaria dels meus assumptes i podria venir, o sigui ke "cabrons" sortiu el Diumenge! jejeje per cert molt wapu el dolmen jo encara no l'he vist mai... mi haureu de portar un dia! i Prat molt ben redactat tot, es fa entretingut llegir akests textes perquè hi afegeixes parts gracioses i no tant tècniques de la sortida (perquè en veritat lu important de la sortida és el esmorzar i posar les cames apunt xD), ve no m'enrollu més que viam si també ens animem a escriure tots per al blog! Sommi Biofrutas! :P

    ResponderEliminar
  2. Pagina de INICI JA!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. Jejejeje ya me entero de todo!!! Gracias Letor!!!
    Esque me sentia desplazao.... :_(

    Ya veo que vais a tope cabrones, pero tanto que os meteis unas comilonas del carajo xD

    ResponderEliminar